DENNE NETTSIDEN ANVENDER COOKIES

På denne siden brukes informasjonskapsler til å få statistikk over bruk av sidene våre og for å gi ekstra funksjonalitet til deg. Vi kan også bruke cookies i forbindelse med markedsføring av våre produkter og tjenester. Ved å fortsette å bruke siden bekrefter du at du godtar dette.

Oslo Business Forum

X Meeting Point er først og fremst et fantastisk univers med mange muligheter. Men det som gjør de unike og det som skiller dem ut, er menneskene som jobber der. Helt fra første kontakt har de vist en voldsom entusiasme, energi og begeistring for samarbeidet med Oslo Business Forum. De bistår med tilrettelegging, tar initiativ, hjelper til med å finne smarte og innovative løsninger og gir full gass hver eneste dag. Enten om det gjelder bistand til presse, partnere, hvordan vi bør løse logistikk/mat, registrering eller hvordan vi skal få dagen til å flyte. Det er de små detaljene som teller og det har de virkelig skjønt.

Andreas Kustås
Prosjektleder


Byggmakker Handel AS

Vi benyttet oss av X Meeting Point for vår ledersamling for ca. 110 deltakere i august og var særdeles fornøyd med gjennomføringen. Vi gjennomførte samling og middag på kvelden i storsalen X-box den ene dagen og rommet egner seg flott til en slik stor gruppe. I tillegg så benyttet vi oss av flere rom i konferansedelen den andre dagen. Servicen er upåklagelig, og hjelp (hvis nødvendig) er på plass i løpet av svært kort tid.

Det er alltid enkelt å samarbeide med konferansestaben -som bistår med god og nøyaktig planlegging av samlingen hele veien. «Sharing» lunsjen kan anbefales i restauranten Gård og ikke gå glipp av forslag til artige teamaktiviteter på kvelden.

Helen Bach
Lederassistent/Management Assistant 


Infotjenester AS

Xmeeting og Moxy tilbyr en unik og skreddersydd konferanse- og hotell opplevelse utenom det vanlige. Med sin ideelle beliggenhet midt mellom Oslo og Gardermoen var dette en meget egnet  location når vi som skulle samle ansatte fra hele Skandinavia for sesongens salgs-kickoff.

God mat, unik design, kvalitet på teknisk utstyr og øvrig konferansefasiliteter kombinert med en fantastisk serviceinnstilling til våre kontaktpersoner gjør dette hotellet/konferansesenteret til en sikker suksess!  Vi kommer definitivt til å benytte oss av dette stedet ved fremtidige arrangement!

Hanne Hansen 
Adm. ansvarlig salg 


VIC

Vi er generelt veldig fornøyd med hele opplegget på X Meeting Point! Alt fra samarbeidet i forkant til selve gjennomføringen. Når vi kom på selve dagen var alt fiks ferdig, og funket perfekt (hvor ofte har man vel ikke brukt masse tid på tekniske utfordringer i møterom – veldig deilig at dette bare fungerte) . Masse hyggelige mennesker som svarte på alle spørsmål vi hadde og som var behjelpelige. Gøy at vi fikk ha bildet av alle de ansatte nede på den store skjermen i foajeen.

Maten var kjempegod, alt fra pausematen til lunsjen i restauranten. Fresht og godt, og litt annerledes enn hva «vanlige» hotell ofte tilbyr. Morsomt med nøtter og smågodt til alle på møterommet etter lunsj. Lokalene var flotte, moderne og perfekt for kick off. Må også nevne kvelden med Eventgarden / Tærud gård som ikke kunne blitt bedre, her var det topp stemning.

Som du skjønner har vi ingenting å utsette på oppholdet hos dere og kommer gjerne igjen.

Annette Emilsen Sikkeland
Markedskoordinator


GruppeSpesialisten AS

Arbeid i forkant med innrapportering av deltagere osv gikk smertefritt. Fint med ansatte  som tar seg tid til flere gode gjennomganger på telefon slik at vi får sikret alle detaljer ved arrangementet.

Rommene fremstår nye og freshe (fordi de er nye og freshe). Møteromsfasilitetene er utrolig gode og legger til rette for mange forskjellige løsninger enten du trenger mange mindre rom eller noen større.

Med flybuss direkte til Gardermoen og til Oslo som stopper ved trappen av hotellet og har avgang hver halvtime sparte dette våre kunder fra unødvendig venting på Gardermoen og ved hjemreise. Alle kunne ta bussen når det passet dem selv slik at de rakk sitt fly. Fint også at det ligger såpass utenfor sentrumskjernen da dette er med på å holde gruppen samlet.

Den største fordelen hotellet har (selv med et så fresht hotell) er personalet. Vi blir utelukkende møtt med smil og et åpenbart ønske om å bistå for å sikre at nettopp vårt arrangement blir 100%. Selv når det er hektisk er det kun smil å se på de ansatte. Dette gjelder alt fra servitører til administrasjon. Vår hovmester utmerket seg og hadde en imponerende kontroll. På et arrangement med 12 priser som skulle deles ut, 3 retter og underholdning som til sammen varte i over tre timer var vi ved middagens slutt bare 30 SEKUNDER unna kjøreplanen. Dette skyldtes stålkontroll fra hovmester sin side samt dyktige og raske servitører.   Vi er godt vant med gode hovmestere da vi arrangerer ca 50 slike middager i året på forskjellige hotell i inn og utland. Dette er noe vi nå har drevet med i snart 20 år og Simon er på topp 3-listen over dyktige hovmestere.

Dani Larsen
Byråsjef/COO Chief Operating Officer


Statens vegvesen

Tusen takk for oss, vi er utrolig fornøyde med alt hos dere, både beliggenhet, lokaler, servering og ikke minst service!

Dere har vært utrolig serviceinnstilte og proffe i alle ledd og har gjort en veldig god jobb! Stålkontroll på romoppsett og servering og tok i mot endringsforespørsler underveis på strak arm. Veldig bra, vi kommer gjerne tilbake!

Cathrine Hanstad