X MEETING POINT

Messe

ALT FOR EN VELLYKKET MESSE

For å lykkes med en messe, må alt fra strategien til hver minste detalj, være godt planlagt. Der hjelper vi deg gjerne.

X Meeting Point er et hus full av muligheter, og en arena bygget for gode opplevelser. Vår unike kompakthet skiller oss fra andre messe­haller ikke bare rundt Oslo, men i Norge.

Alle deler av huset er så lett tilgjengelige og smart satt sammen, at logistikken aldri er en utfordring. Fra foajeen har du tilgang til alle våre fasiliteter: Konferanse­senteret, messe­hallene, restauranten og hotellet. Fleksibiliteten i X-arenaen og service­innstillingen hos våre ansatte gjør at også mindre messer kommer til sin rett. Vi er en komplett partner for din messe – uansett størrelse!

MESSEHALLER

Våre to haller på henholdsvis 5 000 og 7 500 kvm kan brukes til alt fra messer, store konferanser og kongresser til TV-produksjoner, konserter og idretts­arrangementer. På X Meeting Point er det bare fantasien som setter grenser.

I tillegg til messe­hallene har vi en rekke konferanse­saler og møterom i ulike størrelser. Det gir alle muligheter til å arrangere fagdager eller andre arrangementer i forbindelse med messen.

HAll 1

The BoX

Grey Box

PHOTO BY: EHIN AND ARD JONGSMA/STILLWODS

Hall 2

PHOTO BY: EHIN AND ARD JONGSMA/STILLWODS

Slå deg løs på 250.000 kvm

Uteareal

Vårt fantastiske uteareal er enestående blant norske messe­sentre og åpner for et vell av muligheter. Vi er omgitt av både flatt og kupert terreng, med asfalt, gress, grus og skog.

Gode kollektiv­tilbud og Østlandets nest største parkerings­område med plass til 4.500 biler gjør messe­arenaen lett tilgjengelig for publikum – samtidig som du kan sette av deler av P-arealet til utstillere.

X MEETING POINT

Digitale messeløsninger

Messen har fortsatt en plass i vår digitale hverdag. Men kanskje det er på tide å tenke nytt, enten på hele eller deler av programmet?

Vårt råd er å gå i dialog tidlig. Slik kan vi sammen finne den beste og mest lønnsomme løsningen for din messe. Vi er blant annet godt rigget for video­produksjon – «Maskorama» ble for eksempel spilt inn på X Meeting Point – og bistår gjerne hvis du vil gjøre deler av messen til en digital happening.

X MEETING POINT

Webshop for utstillere

Sammen med våre under­leverandører kan vi hjelpe deg med å designe og bygge selgende, praktiske og inspirerende stands. Dermed sørger vi for at du som utstiller får enda større utbytte og effekt av å delta på messen. Alt i en pakke, enklere blir det ikke.

X MEETING POINT

Personlig rådgivning

Hvor stor plass trenger du til messen – og hva skal du fylle den med? Og hvordan bør messen utformes for å gi best mulig valuta for utstillerne i dagens marked?

Våre rådgivere er her for å veilede deg gjennom hele prosessen – fra planlegging til gjennomføring – og vil gi deg våre beste råd. Ta kontakt for et inspirerende møte med messe­teamet.

X MEETING POInT

SÅ MYE MER ENN BARE KVADRATMETER OG STOLER...

Kundeerfaringer
Dani

"Stålkontroll fra hovmester sin side samt dyktige og raske servitører!"

X MEETING POINT

Rådgivning som går lenger

De fysiske fasilitetene er kun én brikke i puslespillet for en vellykket konferanse. Her på X Meeting Point strekker vi oss lenger enn kun å tilby dette. For hva er egentlig målet med konferansen? Er det sikkert at et tradisjonelt program er det som gir de beste resultatene, eller bør du tenke annerledes? Våre dedikerte rådgivere hjelper deg gjerne med å skreddersy akkurat den løsningen som får konferansen til å skinne.

Skjemaet under gjelder for henvendelser angående konferanser, messer eller arrangementer.

Hvis du leter etter overnatting på X Hotel klikk her. For generelle spørsmål kan du kontakte oss her så kommer vi tilbake til deg så snart vi kan.

Ønsker du personlig kontakt eller hjelp fra en RÅDGIVERE?

For å kunne besvare din forespørsel best mulig, ber vi om at du fyller ut punktene under så nøyaktig som mulig.

Vi vil oppfylle dine ønsker, og sørge for å gjennomføre tidenes snakkis internt.

MULIGHETENES JULEBORD

1 195,- pr pers

X skaper en julestemning med felles julebord. 30.nov.